dissabte, 19 de gener del 2013

Retorn al 13

Hola amigues i amics del bloc!!!!

Després d'un retard força llarg en tornar a escriure no puc sinó demanar perdó per no haver-ho fet abans.
Això ve motivat fonamentalment per la dificultat de trobar una connexió a internet en garanties(cosa que he recuperat fa tot just un parell de dies: toquem ferro!!).

En tot aquest temps, han passat un munt de coses meravelloses donat que la nostra Vinyet ja és al món. Just abans eixia d'un trencament fibrilar que em va impedir acabar de rematar la feina en el campionat junior al Circuit de les Terres de l'Ebre de curses per muntanya(algun dia tornaré!) així com prendre part en la UTSM. Aquest últim repte pretés a última hora i amb l'estímul del meu gran amic Adolf(qui sent nomenat com a padrí de la meua filla) em donava un últim alè per veure si podia intentar-ho. Finalment, tinc un gran record d'eixe dia, donat que apart de donar-li alè li vaig fer d'assistència en Cabassers i la Vilella Baixa en un dia que mereix ser recordat per l'estoicitat de tots els finishers donades les intempestives condicions meteorològiques.

El tema de la feina es va posar a favor quan a mitjans d'octubre en van manar a fer de profe d'Integració Social a l'Institut Vidal i Barraquer, lloc on vaig treballar hores incansables i vaig aconseguir tirar unes arrels inprevisibles fins a eixe moment. Estava avançant pedagògicament parlant.

Ja en el 2013 i després de perdre la feina continuava amb el noi i la noia de Marça als que els hi donava repàs d'ESO, i amb els entrenaments de running a Josep de Falset i Robert de la Serra d'Almos.

Vaig fent quilòmetres, però a un altre ritme diferent, donat que és primordial l'atenció a casa. No obstant, això dissabte passat van fer una gran ruta pels Molins del Collet dels Feixos amb Rofes, Pi i Ferré, corrent i xalant amb uns paisatges del Baix Camp indescriptibles de tanta bellesa.

En quant als objectius d'aquesta temporada, he basat tota la temporada en 2 UTs: MIM(en març) i UTSM (en octubre). Llavors per a preparar aquestos faré totes les curses del circuit ebrenc que siguen possibles així com els entrenos(els dels pupils i els meus propis). Tot donat per una mena d'anarquia que em portarà a prendre'm algunes curses del circuit com a entrenaments més que com a curses en sí mateixes.

La propera fita a la que estic inscrit és a la Cursa del Pastisset de Benifallet, en la que com a primera cursa on correc la consigna és saber exactament on estic i a partir d'ahí veure fins on puc arribar dins el nivell que tinc ara mateix.

Aquesta entrada del bloc va dedicada a la iaia del meu amic Adolf, qui a hores d'ara i mentre ell es consola lleument amb el finisher del GR10 EXTREM, passa uns moments delicats de sa vida a l'Hospital de la Plana. UNA ABRAÇADA AFECTUOSA PER A TOTA LA FAMÍLIA!!!!!!

Salut i cames!!*!!

Pere

Pd: i també torna el Cursionari; avui amb dos paraules de Carles Peris d'Alqueries Running:

   1) Anar menys que un poll en l'alquitrà: expressió popular amb que s'anomena a aquell corredor que corre menys que altre. Evidentment, tot és relatiu...

   2) Manta dels morts: Denominació vulgar d'aquell objecte de seguretat exigit en les curses de llarga distància com a requisit(manta tèrmica). Serveix per a casos extrems i donar calor en casos de baixes temperatures i perill d'hipotèrmia



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada