divendres, 8 de juny del 2012

WIIMAX ESTAFA I


Bona vesprada companyes i companys!!

Curiosament, mai faig servir aquest mitjà per difondre afers diferents de l'esportiu, però aquesta ocasió que es presenta crec que és necessària i irrenunciable.

Aquesta companyia proveïdora(Wiimax Global Access, del grup British Telecom) d’internet establerta a Falset des de fa anys, té un servei bastant deficient deixant sense subministrament als abonats dies i fins i tot setmanes senceres. El servei tècnic només funciona de 9 a 13 i de 16 a 19 de dilluns a divendres per la qual cosa, si alguna cosa fallava un divendres ja estaven sense subministrament tot el cap de setmana.
Per aquest motiu i donat que jo, que treballe de docent, necessite tindre bon servei en tot moment, i la meua companya  van decidir donar-nos de baixa del servei. Ara ens quedava recuperar els 230 euros de fiança que la companyia ens demanà al donar-nos d’alta.
En aquest moment va començar la odissea:
Primerament, havien d’enviar un e-meil exposant els motius de la baixa cosa que vam fer;  després,havíem d’esperar a que vingués un tècnic a recollir-nos els aparells per comprovar que tot funcionava correctament(altres 15 dies). En teoria, entre 4 i 5 de juny, era la data en la que en deurien haver ingressat els calers, doncs no. A dia 4 de juny truquem a un 902(que també costa diners) i ens diuen que ens cridaran donat que havien de contactar amb el departament d’abonaments. No rebem cap trucada.
A 5 de juny, pel matí, Mar torna a trucar rebent com a  resposta la mateixa d’abans i també li diuen que ahir no la van trucar perquè no havien pogut contactar amb l’esmentat departament, que la trucarien abans de les 13h per tal de donar-li una resposta al respecte. No rep cap trucada. Per aquest motiu, aquella mateixa tarda em pose en contacte personalment amb Wiimax, per demanar explicacions i rebo com a resposta el mateix de les dues anteriors vegades (impossibilitat de contacte amb aquell departament); llavors opte per dir-los que si no fan efectiu aquest pagament en dos dies, optaré per anar a partir de dilluns vinent a tots els mitjans de comunicació per  tal de fer-los saber el seu tracte cap als clients.
Ara mateix, a 8 de juny tot està en què no he pogut enviar un correu electrònic, ja que el telèfon d’atenció al client me’ls retornava.
Seguiré informant-vos a aquest mateix bloc.
Salut!!*!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada