dijous, 12 de gener del 2012

Les malles Megamo Hoko

Un problema: la suor. Un altre problema: l'alt cost de la roba de muntanya de qualitat. Una solució: les malles MEGAMO HOKO.

Què fan? M'han millorat en alguna cosa? Com diria aquell: la verdad ej que sí! No, ara parlant seriosament, vos diria que a part de tindre un producte de qualitat a un preu supercompetitiu, tinc una satisfacció general a la part del cos on va posada. La part inginal com és evident sua i molt en el cas dels corredors i això pot donar lloc a escaldaments.
Aquest tema està clarament cobert amb aquestes malles.
Altre tema és fins a quin punt la relaxació de la tensió de les seues fibres es duu a terme: sí, és cert que les meues sensacions -sobre les quals treballe molt- em va donar a entendre ràpidament que estava davant d'un producte que em donaria un rendiment ràpid. Com es pot entendre això? tan senzill com oblidar-te de què el portes.
La seua funció relaxadora?? evidentment, que existeix, ja que al fer  tirades de 20 a 30 quilòmetres per entrenar vaig notar que la subjecció que em  proporcionaven les malles feia la seua funció.
Què no em van proporcionar les malles?? anar més ràpid!! Evidentment, això no ho fa cap malla ni cap mitja compressiva. Tampoc em vengueren la moto en aquest aspecte els amics de NO-CITY. Gent honesta fins al mínim detall cosa d'agrair en aquest món.

Ara crec que tot això em servirà per voler aplicar-ho al tren superior, per veure com funcionen les seues samarretes compressives.

Res més, companyes i companys de les muntanyes: Salut i cames!!*!!

1 comentari:

  1. Ei Pere,

    Tinc una altre proposta per aquest cap de setmana. M'han enviat un correu una gent de Tgn que van a fer el brogit de la Vall. Una ruta d'uns 65km 2500D+ que surt de la Riba, passa per capafonts, Prades i torna a la Riba.

    Han quedat a les 07:00h a la Riba. Són una gent que van anant fent, no tant ràpid com l'altre dia però sense pauses.

    Crec que podem estar 10-12h, com ho veus??

    Això si que és un bon entrenu per una ultra!!

    ResponElimina