dimarts, 17 de gener del 2012

Eixida dissabte Riudecanyes

Vam quedar a les 8'30h a l'entrada de Riudecanyes amb dos tios trempats com eren el Jordi d'allí del poble i el Marc de Reus. Aquests dos cracks eren del club reusenc Obrint Traça.

Vam començar trotant cap a Vilamanya, l'Argentera i la pujada cap al Castell pel sender nou. Aquesta última part ja la vam d'haver de fer caminant degut a les fortes rampes d'aquest. Vam arribar dalt amb 1h30, 12km amb 550m D+. Un cop dalt del Castell vam anar planejant per anar a buscar el camí que puja cap al Collet Rodó. Aquí la cosa ja no pintava gaire bé ja que el poc que es veia de la serra de l'Argentera estava tot pintat de blanc. A mesura que pujavem la punta de les Pedrisses el gel i la boira ja ho cobrien tot i quan vam arribar dalt estava tot blanc, com si hagués nevat. Amb el ventet que feia la sensació de fred era important, tot i així vam fer un mos ja que portavem més de 2h de tute.

La veritat és que no sé que em vaig pensar, però de manera bastant inconscient, em vaig presentar amb uns pantalons curts i fins i tot vaig gossar a canviar-me la samarreta dalt del Collet dels Feixos. Això és el que deien els comentaris. Res, tots els records de la hipotèrmia al baixar de la Mola i el canvi de samarreta després del xafec d'aquell Rebrot a Berga em feren pensar que "més valia patir un moment que caure 4 dies refredat al llit!!".

La baixada cap al Coll Roig i sender de les punxes va ser molt gratificant ja que desprès de córrer 2h30' amb fred allí estavem a raser i acostumats a la termperatura. Vam baixar pel sender de Brams fins a Vilanova i al cap d'un moment ja vam arribar a Riudecanyes.

La veritat és que la experiència va estar tremenda, ja que a part de compartir un matí en pla esportiu amb gent guai vam aprendre coses noves de cara a la competició.

Salut i cames!!*!!

Pere

Pd: les imatges parlen per sí soles. La idea del Marc de posar-nos davant d'aquell arbret glaçat sens dubte immillorable!!

1. Genial la foto Pere! i veure com vas gaudir amb la sortida,

Si es que entrenar amb companys és genial!