divendres, 27 de gener del 2012

la samarreta compressiva Hada de Hoko

Hola amics!!

Una vegada més sóc ací per parlar-vos d'aquesta penyora de la marca HOKO.  Llavors en tot el desespero d'aquell que té bons indicis d'una bona cosa dijous em vaig posar a les pistes i corriols de Falset per provar si era veritat tot el que deien. La primera impressió, era bastant semblant a la de la malleta compressiva de la que vos vaig parlar(tot i que ací no tenia el dilema dels calçotets hahha), adonant-me'n que la portava només en el moment de posar-me-la després ni la més mínima sensació.

Al poc d'anar fent quilòmetres, el meu pensament anava cap al meu pit i si en ell s'havia condensat molta suor; francament sorprenent, allò es mantenia eixut i la intranquilitat meua de sofrir pulmonies o  hipotèrmies per impacte del vent  es reduïa al mínim(totalment és impossible com els distribuidors em reconeixien).

De nou, he de fer incís en un paral·lelisme entre la roba d'aquesta marca i la gent que la serveix(www.no-city.com) qui han tingut amb mi la distinció de fer-me els pagaments via transferència i a qui estic molt agraït per la seua senzillesa i bon tracte(cosa no fàcil de trobar avui en dia).

Salut i cames!!*!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada