diumenge, 22 de gener del 2012

Al límit pel Baix Camp

Tot estava preparat per a l'eixideta de dissabte: el col·lega Marc, algun altre màquina d'OT i jo., esperant cautelós el que pugués vindre. Llavors a les 7'15 del matí em vaig posar a la carretera per arribar poc abans de les 8'00h a la rotonda de l'entrada de Castellvell, tal com quedarem.

D'allí anàrem, amb la furgo del Marc, a recolllir a la que seria la gran sorpresa del dia: ni més ni menys que tot un 5è lloc absolut i 2n veterà en el darrer UTSM, Marcel Vidal.

Un cop arribat a la Selva, vam começar la nostra ruteta per enfilar-nos cap al Montral, tot això endinsant-nos per les rutes que els nostres amics coneixien. Ràpidament em vaig adonar que allò seria dur, però sempre patiment no tindria la meua recompensa. Així arribem al primer repetxet, que crec que era l'Albiol on Marcel m'anuncia que "he arribat en 1h20min". Als 16 km arribem a una ermiteta on fem un mos i avituallem aigua, per seguir cap a Mont-ral.
Una vegada, tocat el nostre cim em mostren a vista d'ocell les possibilitats que havien per fer rutes des d'allí com un km vertical que es fa en octubre, la cursa de la Mussara o la Marxa de la Selva(70km i 3 punts UTMB).
Va estar molt anecdòtic que ens perdessim a la baixada i per això varem fer un parell de km per duplicat. Ningú és perfecte!!!!
Finalment, la fi del camí ens esperava, no sense abans patir els darrers 3km per baixades inacabables i pedaços de ciment que em feren vore les estrelles.
Res, ara ve un mes atapeït de curses a les Terres de l'Ebre i en acabat ja venen les Fonts. Déu meu quina impaciència!!


Salut i cames!!*!!



En les fotos els moments finals del trajecte per immortalitzar el bon rotllet i la satisfacció d la feina ben feta.

Pere

2 comentaris:

  1. Ei Pere al final vindras a viure per aqui baix amb nosaltres. Tants entrenus x aquí no et deixaran tornar a Falset!! jejeje

    Dissabte nosaltres vame esmorzar a Mont-ral, vam passar-hi sobre les 09:30h i vam anar a fer un cafetó. Si t'arribem a trobar igual t'enredem xk vinguis a fer la volta amb nosaltres...

    Ens veiem diumenge al Pastisset

    ResponElimina
  2. Ei maquet!! el proper entreno, quan passe tota aquesta marabunta de curses, ha de ser a Falset, ja que jo em moc com un pèndul des de la Ribera d'Ebre fins al Baix Camp i ara ja vaig de caiguda cap aquesta banda. hahhaha

    Espere que no se'ns atragante el pastisset, diuen que tira a empalagós.

    Salut i cames!!*!!

    ResponElimina